"PILIH THEME BLOG sw33tdarling.com"


  1. Theme Blog Yang Telah Aku Vote :- Green Home

  2. Saya mahu dan memaksa sw33tdarling.com memilih theme tersebut kerana sebab utama yang paling utama dan utama adalah kerana :-

    a) Kamu mengguna pakai nama 'Aku Halimunan'. Jadi, daripada layout itu sahaja sudah membuktikan bahawa kamu sememangnya halimunan kerana kamu sebenarnya duduk di kerusi tersebut tetapi oleh sebab kamu halimunan maka hanya nampak kerusi sahaja lah. Jadi, ia amat bertepatan dan menunjukkan maksud nama 'Aku Halimunan' itu.

    b) Jadi, oleh kerana kamu ialah 'Aku Halimunan' maka untuk mengelakkan blogger - blogger lain berasa takut kerana mereka tidak nampak kamu maka semestinya layout blog kamu kenalah ceria untuk menghilangkan ketakutan mereka. Jadi, theme ini memang sesuai dengan blog kamu kerana ceria dan menarik.

  3. Dengan ini saya tag 3 orang yang suka join contest iaitu :-

    a) AQ NaiM

    b) Ummi-hanie

    c) Serol Nizam

Jadi, kepada sesiapa yang nak join contest ini silalah lihat Entry Contest Ini untuk maklumat lanjut. Semoga berjaya kepada diri sendiri dan semua yang menyertai contest ini.


Nak Laptop Percuma?
Click Gambar Dibawah Untuk Ke Link Contest!

    3 Ulasan

    Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

    1. oh.
      begitu sebabnya.
      hehe.
      XB

      mana nampak dia duduk atas kerusi?
      aku ingatkan dia berdiri kt sebelah kerusi.

      BalasPadam
    2. oih..aq suka join contest erk.haha

      BalasPadam

    Catat Ulasan

    Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

    Terbaru Lebih lama