Berkenaan Ruang Iklan Di Blog Hans

Alhamdulillah, mungkin berkat kedatangan bulan Ramadhan kali ini menjadikan rezeki tuan punya blog nih agak murah pada bulan ini berbanding bulan - bulan yang lain kerana masih ada yang berminat untuk mengiklankan produk mereka disini dan saya juga menerimanya selain produk mereka tidak bertentangan dengan undang - undang negara.



 Ruang Iklan Blog Hans Di Sidebar Kanan Blog Ini


Jadi, disini saya mahu menjawab soalan - soalan daripada mereka yang mahu tahu lebih lanjut tentang proses mengiklankan produk mereka di blog ini.

1) Berapakah bayaran iklan untuk sebulan?

Bayaran iklan untuk sebulan ialah RM15. 
Tetapi, ada harga istimewa jika anda mahu mengiklankan produk anda selama 4 bulan. 
Hanya bayar RM50 sahaja untuk 4 bulan dimana diskaun sebanyak RM10 diberi kepada anda.

2) Bagaimana dengan banner iklan dan saiz?

Banner iklan haruslah disediakan sendiri oleh anda. Saiz banner iklan anda mestilah lebih kurang 150 x 150 dan boleh dihantar kepada email saya iaitu hanis_narnia@yahoo.com

3) Apakah ada sebarang tawaran atau keistimewaan lain?

Saya akan meletakkan banner iklan anda sebagai selingan di dalam entry - entry yang saya hasilkan di dalam blog ini dan secara tidak langsung potensi untuk menarik pelanggan juga adalah lebih besar.

4) Bagaimanakah cara pembayaran?

Apabila saya telah meletakkan banner iklan anda maka anda boleh membuat pembayaran melalui cara bank in di akaun bank saya iaitu Bank Kerjasama Rakyat atau lebih dikenali sebagai Bank Rakyat.

5) Adakah produk anda berjaya dijual jika anda mengiklankan produk anda di blog saya?

Rezeki Allah yang tentukan. Saya hanya menyediakan tempat untuk anda iklankan produk anda disamping membantu serba sedikit dengan mempromosikan barang anda melalui entry saya(rujuk soalan no 3). Insyaallah, jika ada rezeki maka mesti ada!


Jadi, jika ada sesiapa yang berminat mahu meletakkan iklan produk anda di blog saya maka bolehlah hubungi saya di email hanis_narnia@yahoo.com dan semoga anda menjadi usahawan dan usahawanita yang berjaya yer. Amin!


P/S : Kalau Ada Apa - Apa Lagi Tak Faham Sila Email Lah Yer. 
Terima Kasih Yer Semua Pengiklan - Pengiklan 
Kerana Sudi Iklankan Produk Anda Di Blog Saya!


9 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. wah,....da jadi pengiklan pulek...

    BalasPadam
  2. jual iklan pulak die ni..suh amek advertising jd advertiser xmau kn!

    BalasPadam
  3. dear,..akaknyer dah expires lum?..email akak eh...damia pit shop..

    BalasPadam
  4. nanti kalau dah siap banner untuk ashraf Blog aku nak sewa juga bro...boleh tak?

    BalasPadam
  5. nak2!
    tapi aku tak tahu buat iklan 4 segi tu la!!!

    BalasPadam
  6. MANIMALA BERKATA1IIYAS 2SULAIMAN 3 KAK TON 4 SOFFIYA 5 SOFFIYA

    BalasPadam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama