Maharaja Lawak Persis Survivor All Star

Gua mula menonton Raja Lawak sewaktu Kumpulan Sepah menang. Itu pun sebab member - member hostel gua kata mereka lawak dan bila gua tengok diorang punya performance memang gua gelak juga lah. Lepas tu bila ada budak sekolah gua masuk raja lawak musim ke-4 jadi gua pun mulalah mengikuti rancangan nih dan mula tengok musim - musim lama di youtube. Baru - baru ini raja lawak musim ke-5 sudah pun tamat dan johannya pun telah kita ketahui iaitu Man.

Tetapi, yang menariknya lepas nih akan ada rancangan Maharaja Lawak yang mengambil konsep seperti rancangan realiti Survivor All Star di mana peserta - peserta kali ini sudah pun dikenali penonton dan akan dikumpulkan dari musim pertama hingga terbaru berdasarkan kehebatan, kelucuan atau populariti mereka. Jadi, rancangan Maharaja Lawak akan mula bersiaran tak silap gua pada 1 April 2011 nih. Memang gua tak sabar nak tengok sebab bagi gua ramai peserta - peserta yang gua suka tengok persembahan mereka.


Ingat Ayat Maggi Kembang Dia..Haha!

Nih Musim Ke Berapa Yer?
Gua Tak Pernah Tengok! Musim 1 Ker?


Gua Suka Kumpulan Nih...Hahahaha


Gua Macam Pernah Tengok!
Yang Kanan Tu Taugeh Ker Tauke Entah?


Jihan Peserta Wanita Yang Sangat Best!


Peserta Favorite Gua Nih!
Gua Harap Korang Berdua Menang!


Gua Suka Bila Man Jadi Eric Leong..
Surprise! Hahaha!


Adakah Nabil Masih Lucu?


Gua Suka Lawak Mamat Sebelah Kanan Tu! Hahaha!


Menanti Lawak Mereka.
Adakah Sama Atau Ada Pembaharuan?


Sapa Yer Nih? Asal Gua Tengok Macam
Kumpulan Kechik Dengan Idlan Jer Muka Diorang Nih?


Gua Tak Kenal..Hehehehe!


Apa - apapun, memang gua tak sabar nak tengok semua peserta nih beraksi dan gua harap peserta - peserta kegemaran gua iaitu Jozan, R2 dan Balas dapat memberi aksi yang terbaik. Semoga berjaya semua!

P/S : Suka Komedi!

30 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. jap jap..ni list bukan list pemenang kan?yg plng aku suke jozan laaa..=)

    BalasPadam
  2. jozan d best!
    go jozan go! aku peminat setia dorang kowt!

    antara semua pelawak2 ni..
    dorang plg cool!
    rajalawak 2 'lawak' pon sbb ade host cm dorang!

    tp aku xleh tgok! sbb kt hostel ni xde astro!

    p/s...mtk copy pic dorang ok! hee~

    BalasPadam
  3. aku rasa jozan kot menang.. tp kena tgk lawak dialh.. aku skang kurang dh tgk raja lawak.. sbb xlawak manapun..

    BalasPadam
  4. salam

    R2 yg sebelah kanan tu... senior saya masa sekolah dulu... nmpk jer tua, tapi umo kira muda lagi tu...hehe

    BalasPadam
  5. Kalo aku salah seorang peserta, aku tgk poster jozan pun dah gerun. chemistry,perangai, kepala hotak, idea, dah mcm line streamyx. Tak pernah putus. haha

    Jozan thumb up!!

    BalasPadam
  6. gua pon paling suke jozan yeayeay!!

    BalasPadam
  7. jozan jozan :) btw , da start ke rncgn ny kat warna ?

    BalasPadam
  8. ak tak taw napa..tapi aku sangat minat dgn balas..n of coz..jozan da best hahahaha...

    BalasPadam
  9. baru tahu ada pulak Maharaja Lawak ye !

    BalasPadam
  10. waaa...bes2,,aku pun xsbaaq nk tgk cite ni..(wlaupun umh aku xda astro warna,,huhuu)

    BalasPadam
  11. Jozan, R2 n sepah menjadi pilihan....

    BalasPadam
  12. xpyh ckp byk..dh confirm2 jozan yg dpt mark plg tggi..vote yg pling tggi..

    BalasPadam
  13. ak xtgok RL sbb kat umah xde astro.. kt cni pn jarang2..but i know jozan lawak gile.. hehe..kdg2 aje layan.. :))) kalau cambest, push ak tengok okeh.. hehek

    BalasPadam
  14. aku mesti undi zihan. lawak tahap dewa diorang tu. haha

    BalasPadam
  15. yeah2...sepah terbaek..mamat, jep dan shuib.kembali beraksi..

    BalasPadam
  16. rasenye maharajalawak ni mesti mantap..jozan mesti lawak gile..

    BalasPadam
  17. tak sempat layan RL.
    missnina ok je sape2 menang. eh, bukan zizan tgh top ke? :)

    BalasPadam
  18. Aku suka BALAS (Shukri Sahar & Fan Fendi), JAMBU (Yus dan Taukeh), JOZAN (Johan & Zizan), R2, SEPAH (Jep, Shuib & Mamat), XN3 (Pak Cu & Anu).

    WAI tu memang gabungan Idlan & Kechik. Tapi dua-dua aku rasa x lawak. Huhu.

    MAMU budak sekolah hang tu lawak jugak. Awat depa x masuk Maharaja Lawak? Hurm.

    AMIR sama dengan SEPAH dan JIHAN, RL3 kot.

    ALEX kadang2 lawak. JIHAN pun sama.

    NABIL dalam RL2 memang lawak. Dah keluar, rasa menyampah. MAN aku tak minat langsung. Sorry.

    Woi! Macam mana aku nak tengok ni? Online ada x? *menangis*

    BalasPadam
  19. aq nk pilih sper ek..
    aduhyai..jozan ke sepah..hooh..
    due2 aq ske..tgok sper best aq gelak r..hohoho

    BalasPadam
  20. boley tak..semalam bz gi layan drama Nora Elena kat laptop terlupa langsung nak tgk Maharaja Lawak..owhh...tepaksa download..huh..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama