My Secret Wish from Almari Si Pari-Pari

Klik Banner Ini Untuk Maklumat Lanjut Tentang Contest


Assalammualaikum dan salam sejahtera semua. Lama betul rasanya gua tak join contest jadi hari nih terdetik di hati untuk join contest yang dianjurkan oleh Almari Si Pari Pari nih. Lagipun memang gua minat bab - bab perfume nih. Hehehehe!

Gua memang suka perfume dan sepanjang gua hidup nih hanya 2 perfumes yang gua beli yang boleh gua katakan amat mahal dengan status gua yang masih belajar pada waktu tersebut. Perfume pertama adalah perfume Tommy Hilfiger For Men yang gua beli di Melaka sewaktu gua menuntut di sana. Jujur gua cakap masa gua beli tu gua tak tahu menahu apa perfume yang seronok bauannya tetapi alhamdulillah nasib roomate gua waktu tu yang perkenalkan. Siap dapat banyak goodies free lagi. Hohoho! Memang wangi dan maskulin habis bila pakai perfumes nih pada ketika itu.




Perfume di atas tu lama juga lah gua pakai sebab kuantiti dia banyak dan tak silap nak dekat 10 bulan juga lah. Kemudian bila dah lama gila tak beli perfume baru tiba - tiba pada tahun nih teringin sangat nak ada perfume baru. Jadi, sewaktu berkesempatan pergi SOGO pada bulan Februari lepas memang gua tak lepaskan peluang lah dan sekarang gua lebih suka pada perfume wanita sebab bau dia lembut dan buat hidung gua selesa. Maka berjayalah gua membeli DKNY Be Delicious Fragrance Apple dan gembiralah gua menggunakannya hingga sekarang. Seronoknya perfume nih sebab kalau gua stress ker apa waktu buat assignment dulu gua sembur jer untuk bau perfume nih. Memang mengurangkan stress dan buat gua gembira.


Kejadian melucukan masa gua beli perfume nih bila promoter perfume suruh gua hidu biji kopi untuk hilangkan bau - bauan perfume yang sebelum ini. Masa tu gua pelik kenapa promoter nih hulurkan gua biji kopi dan suruh hidu jadi gua katalah gua taknak. Lepas tu member gua yang pernah jadi promoter perfume terangkan bahawa hidung kita nih hanya boleh bau 3 jenis perfumes jer untuk satu - satu masa dan untuk neutral kan balik deria bau hidung kita maka kenalah bau biji kopi tu. Hahahaha! Malu gua masa tu tapi gua buat selamba jer lah! Gua ingat kan dia tanya gua nak minum kopi ker tak. Hahahaha!




Apa - apapun, sekarang perfumes yang gua inginkan ialah perfumes Paco Rabanne 1 Million dan memandangkan contest ini menawarkan perfumes tersebut maka gua harap gua menanglah. Hehehehe! Perfumes ini merupakan jenama ketujuh paling laris jualannya jika dilihat DISINI. Apa - apapun, doakan gua menang dan kepada yang lain yang teringin nak join contest nih jom lah join ramai - ramai. Gua mengucapkan semoga berjaya kepada diri gua sendiri. Hehehehe!

6 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. wah! akhirnya hans join juga.. tq yaa! skrg ni, baru ada 2 peserta lelaki sahaja :)

    BalasPadam
  2. eny : owh..2 orang jer ker...anggap jer la Hans dah menang (hahahaha...gila riak)

    BalasPadam
  3. Kalu x menang, beli ngan kami yerr...hihihi

    BalasPadam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama