Hansect Kini Di Pasaran Imaginasi Anda



Nama Produk:
Hansect


Jenis Produk:
Racun Serangga


Harga Seunit:
RM20


Antara Kelebihan - Kelebihannya:

1) Nyamuk akan mati apabila terpandang wajah gembira model di label produk.

2) Nyamuk akan lari sebelum Hansect disembur.

3) Penjimatan berlaku kerana Hansect belum disembur tetapi nyamuk sudah mati dan lari.


Jadi, tunggu apa lagi?

Dapatkan Hansect di Pasaran Imaginasi anda sementara stok masih ada.




P/S : Entry Suka - Suki Terhasil Bila Jiwa Kacau! Hehehehe!

54 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. mazeer : mestilah mahal..banyak kelebihan kut :-)

    qarr : no hal lah :-)

    BalasPadam
  2. Ha... Ha.... Ha.... Ha.. Ha....

    Mahal tapi tahan lama coz belum sembur dah lari....

    Ha... Ha... Ha....

    BalasPadam
  3. hahhaa..nyamuk tu mati sebab panahan muka model yang kacak sangatt!!=D

    BalasPadam
  4. sebab no 1 menyebabkan saya akan beli.. sebab selain mudah ia mampu menyelamatkan alam persekitaran.

    BalasPadam
  5. Tak kena lah nama tu.. Baik ko guna Hantox.. haha.. Gerenti nyamuk banyak lagi mati ketakutan...

    BalasPadam
  6. mane bole dptkan produk ni erk? keh keh~~

    BalasPadam
  7. hans aku baru update...
    hahahahaha
    kelaka lahh weh
    cara kau pomot...
    mmg org nak beli kat ridset ni..
    bab jimat nye psl..
    tak pyh sembur..
    tunjuk je..haha

    BalasPadam
  8. MACAM TAHI! HAHAHAHAHAHAHA. Buat aku gelak ja pagi2 ni.

    BalasPadam
  9. memang terserlah jiwa kacau nya... :)

    BalasPadam
  10. duta produk baru...ni badan ke sasa bro..haha...

    BalasPadam
  11. rm20?? gile mahal..
    hahaha..
    kreatif tu..

    thx sbb dtg melawat my blog td.. :)

    BalasPadam
  12. wakakaka kalau camtu botol kosong pun xpe...hahaha

    BalasPadam
  13. aduiii...parah betul ngan Hans ni...hehe

    BalasPadam
  14. mihaha... pengsan nyamuk.. lps tu bngun balik..pengsan lg..bangun lg..pengsan lg.. lps tu baru mati xtahan dah nak hidup.

    BalasPadam
  15. Hahaha!! Bah, orang Sabah mau order ni 10 unit..bleh diskaun?
    Hahaha..

    BalasPadam
  16. gua takut bro..
    gua takut bukan setakat nyamuk, nanti mak bapak, adik beradik, arnab, cipan, tenuk, gajah dan gua sendiri pun boleh lari tengok produk nih.. hahahaha..
    XD

    BalasPadam
  17. hans, aku nak beli 10 tau! nk buat stok sepanjang hayat aku. waahhhhhh :-P

    BalasPadam
  18. tak sembur lagi dah mati..mmg laris dipasaran kalo dah ade nnti..hehe

    BalasPadam
  19. aku tgk dah aku tgk dah..
    sila update..haha =p

    BalasPadam
  20. haha! taknak la. mahal sangat.. XD

    BalasPadam
  21. mahalnye 20 hengget..
    model nye bukan ensem pun..
    wakakakakak

    BalasPadam
  22. hahahah...aku suka point yg kesatu tu..mcm komen aku kt pesbuk ja..haha...thniah atas product terbaru sedara

    BalasPadam
  23. nk oder leh x??minta sepuluh..nyamuk byk ni...tido pon xleh..apa pon xleh...

    BalasPadam
  24. wow.. rm20 wooo.. mahal giler..

    BalasPadam
  25. hans!!!!!!!!!!!
    bhahaahaaa.. nak satoo lah

    BalasPadam
  26. wa...tak sbr nak tggu Hansect ni smpai kat psrn imaginasiku, rm20 pon sggup bli sbb ada muka model hensem, kan...haha

    BalasPadam
  27. heheh..ko wat keluaran sendiri ke nie

    BalasPadam
  28. kurang la sikit harga hansect tu..mahal tu..haha..no 1 aku suka..haha.

    BalasPadam
  29. mahal nyaa bang ..
    bagi free laa .. nak order satu lorry ni .. hehehe :D

    BalasPadam
  30. nanti saya nak pegi cari kat supermarket! hehe....

    BalasPadam
  31. ni baru betul buatan malaysia. hahaha

    BalasPadam
  32. gilalah...brand bru tuuuuu rsenyer first kt malaysia niiiiii

    BalasPadam
  33. hahahaa.. mahal tapi berbaloi la beli.. pakai 100 tahun pon tak habis.. hehehe!!~




    ^^

    BalasPadam
  34. gambar kat hansect ni memang kacak. serius aku tak tipu. hehe

    BalasPadam
  35. ouch!mmg membunuh gambar pd hansect ni...hehe..;p

    BalasPadam
  36. rm20? wah mahal tapi berbaloi.. takyah sembur... tunjuk je muka hepi tue, semua serangga takut...

    BalasPadam
  37. produk ape ni...

    ala...baru 222 follower...

    BalasPadam
  38. hahaha x tahan yg 1st tuh. Nyamuk mati melihat model kah3!!

    mmeh nak try satu..

    BalasPadam
  39. mahal ler..xleh kurang, hrga kwn2 la..huhu ;p

    BalasPadam
  40. Hahha macam berbaloi je sebab dapat jimat banyak macam ni.. ;D

    BalasPadam
  41. hahaha..agaknye ngeri sgt kot muke model tu smpai nyamuk bleh mati..hehehe..jgn mara

    BalasPadam
  42. kenapa mahal sangat ni? adehhhh. entah2, spray pakai bende ni nyamuk makin banyak.. haha :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama