First Giveway By Tengkunizam | Rakan Blogger Klik1Malaysia

Klik Banner Untuk Join Giveaway Ini


Syarat - Syarat Giveaway Yang Mudah:


1) Join group Rakan Blogger di facebook (wajib)

2) Korang digalakkan untuk mendaftar blog korang di website Klik1Malaysia

3) Buat satu entri bertajuk "First Giveway By Tengkunizam | Rakan Blogger Klik1Malaysia"

4) Letak Gambar di atas di dalam entri korang,

5) Dan bagitahu hadiah yang korang teringin nak menang.

6) Nak tahu lebih lanjut dan senarai penaja - penaja boleh KLIK SINI


HADIAH PILIHAN AKU

Wang tunai RM 50 tajaan Asfandi Ahmad x 2 Pemenang


Sebab aku rasa sekarang aku berjiwa materialistik fasa sedar diri jadi aku pilih hadiah nih. Walaupun aku tak pernah menang contest berbentuk GIVEAWAY dan ini mungkin contest GIVEAWAY yang dah berapa belas aku join tapi aku yakin aku mesti tersenarai antara salah satu nama pemenang dekat sini(sedapkan hati). Jadi, jom ramai - ramai join Giveaway nih!

20 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. goodluck nyan....!!

    BalasPadam
  2. eh hans btol ke duit tu..pesal cantik sgt..tak blh jadi ni..spanar nk join gak..spanar tak blh biarkan hans menang ni..hahahaha...prsaingan yg sihat ni..nk join gak..

    BalasPadam
  3. waa mcm minat tapi mls nak dftr yg 1 malaysia tuu hahha btw gudluck!!

    BalasPadam
  4. nyan..nyannnnnnnnnnn hans

    traslate::
    "Semoga berjayaaaaa hans"

    #sekian..haha

    BalasPadam
  5. good luck, da menang jgn lupakn kitorg yee

    BalasPadam
  6. GL , cantek la 50 hinggit tuh ;p

    BalasPadam
  7. rm50?

    wau. terbayang ape yg boleh buat dgn rm50....

    BalasPadam
  8. mata duitan betol lah dia ni hahahaha.

    BalasPadam
  9. kenapa tak amik photoshoot tu hans?? kau kan model. hehe

    BalasPadam
  10. macam menarik jep ;D

    BalasPadam
  11. gud luck hans , jom join semua, peraturan da dipermudahkan da, huhu

    BalasPadam
  12. good luck...slam perkenalan..

    saya join jugak//hehe

    BalasPadam
  13. all the lah ..

    nnti ley bnje ak
    :p

    BalasPadam
  14. jalan-jalan dari GA Tengku Nizam...
    hadiah memang lumayan...moga kita sama-sama menang hadiah la!...heee

    BalasPadam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama