Fenomena Ombak Rindu Yang Melucukan

Assalammualaikum dan salam sejahtera! Gua hari nih rasa gembira sebab gua rasa hari nih merupakan satu langkah yang baru gua dalam memantapkan lagi fasa latihan praktikal gua. Bertambah gembira tu apabila gua buka facebook dan terlihat pelbagai status dan gambar yang diambil inspirasinya daripada filem yang sedang meletup - letup ketika ini iaitu filem Ombak Rindu. Cuba korang nikmati fenomena melucukan di bawah nih!


 Status Facebook Blogger Zack Zukhairi



Sumber Gambar - MalaysiaBluesArmy



Sumber Gambar - MalaysiaBluesArmy



Sumber Gambar - MalaysiaBluesArmy



Sumber Gambar : Tidak Dapat Dikenal Pasti!



Terima kasih lah gua ucapkan kepada sesiapa yang gigih dan rajin edit gambar - gambar di atas nih kerana anda telah menceriakan hari - hari gua! Hehehehe! Apa - apapun, kalau ada lagi gambar - gambar yang menarik boleh lah berkongsi di sini yer. Selamat berhibur!


P/S : Dalam Banyak - Banyak Pelakon Lelaki...Osman Kering Juga Yang Diingati! (^_^)Y


24 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. hahha. sumpah kelakar wehh. nice one. :)

    BalasPadam
  2. tak tgk lagi movie.
    takut watak dalam kepala jadi lain.

    novel dah khatam 800 kali dah.

    haha

    BalasPadam
  3. Lawak arhhh...

    Nampak tak masa AA tengah pujuk MK kat tepi pantai, tetiba ada plak pelancong pakai pario merah lalu kat pantai.....hehehehe

    Tu tak sengaja ker sengaja ker wajib tayang?

    http://cintaitumisteri.blogspot.com/2011/12/ombak-rindufilem-epik-cinta-terbaik.html

    BalasPadam
  4. kelakar sgt sih .... lawak ...
    gelak..

    BalasPadam
  5. Kan?? sana sini orang cakap pasal OR.. SETERESSS*****

    BalasPadam
  6. hahhahha, letih dah baca ttg ombak windu nih..tp yg kat ats nih mmg klakor...

    BalasPadam
  7. aku baru tadi panggil member aku osman kering.. tiba2 ada nama dia plak.. hahah...

    BalasPadam
  8. haha macam2 laa.. memang kreatif hbs laa

    BalasPadam
  9. gmbr masa lisa surihani nk tanggalkan cincin takda ka?hahaha tu lagi sengal.tgh frust cincin pl tak boleh tnggl.adoi.

    BalasPadam
  10. hehe..kalau hans mungkin diaakan merayu2 juga tu bro

    BalasPadam
  11. dan kau Hans, telah menceriakan pagi jumaat aku. hehehe

    :D

    BalasPadam
  12. hahaha..
    apa2 pun status kat atas paling lawak!

    BalasPadam
  13. Suka osman kering. OS pn boleh. Hihihi

    BalasPadam
  14. pehh pasal mu. kahkahkah. kena siot.

    BalasPadam
  15. bese la 2...fenomena yg org da kemaruk dgn ombak rindu..

    BalasPadam
  16. haha lom tgok lagi..gua tak jiwang sgt..hehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama